Telltale Publishing, en colaboración con The Fun Pimps, han anunciado el lanzamiento de 7 Days to Die, tanto en PlayStation 4 como en Xbox One. El juego survival de zombis ,llegará el próximo día 1 de julio tanto en formato físico como en formato digital.
Lo mejor de esta noticia es que la versión de Pc aun se encuentra en la versión Alpha 14.7 con muchos bug aun y problemas que no se han solucionado. Personalmente creo que The fun Pimps está haciendo un lanzamiento precipitado para consolas sin tener el juego aun terminado.
Solamente echando un vistazo a las últimas notas del parche de la versión Alpha 14.7 podemos ver como siguen con fallos pendientes de solucionar;
Known issues
- Chang’s head is too dark on linux
- No longer used cobblestoneramp rotations may result in a faulty mesh
Known OS / crash issues
- OSX: Default build crashes, use the latest_experimental_u52 (stable_u52 when non-experimental released) build from Steam.
- OSX with Intel GPU and most likely some Linux systems with Intel GPU: black terrain
- OSX: Might be seeing some kind of “checkerboard” graphics. Try latest_experimental_u52 (stable_u52 when non-experimental released) build from Steam.
- Linux with AMD GPU and proprietary driver: Might still crash on launch. If so for some people running the game with “-force-gfx-direct” fixes this (add the parameter to the launch options in Steam). Alternatively if performance is good enough the open source driver should fix this too.
- Linux: Crashes due to not being able to use PulseAudio. Might be fixed with this build.
- Windows with NVIDIA GPU: driver versions 34x.xx are causing crashes when entering games. If there are no newer drivers for your card try using latest_experimental_u52 (stable_u52 when non-experimental released) build from Steam.
¿Que opináis de esta extraño lanzamiento?